In the name of ALLAH, the Most Kind, the Most Merciful.

mY b0nDs~

Friday, February 18, 2011

JOM SERTAI BLOGLIST IR @ BLOG LEBAH

fes time ni,,ahhh aku ni asek2 fes time, bile tah nak ke second ke third ke 19th ke,,huh~

okey,kali ni aku nak join incik IZAMIR RIDZWAN or incik lebah punye bloglist,,saje2 je,,buley le menambah2 kawan2 kat alam yang xberapa nak visible ni,,hehe




beliau mintak la peserta2 untuk wat sket review pasal belog beliau,,
so, ak pon gi la jalan2, jeling2, tinjau2, tengok2, tatap2 dan sebagainye,,

ape yang aku tau la kan, incik lebah ni blogger baru,,ye btol!!!
tapi,,,,,follower beliau perghhhh...punye la ramai, trafik pon berkembang biak la,,femes sungguh beliau,,post2 beliau memang semat,,kene la ngan jiwa aku,,lagi2 kalu bab2 yang buatkan aku tunduk jap (insaf seketika),,terus je aku folo beliau,,

xmacam aku ni,walopon da lame berkecimpung lam alam belog ni,huh hampeh,,itulah yang membezakan orang maleh ngan rajen,,huah3~

to incik IR: terima la penyertaan sy ni ye,,tq~

1 comments:

Dda Ly said...

bagusa de org mcm IR nih kan? senang beginner cam kite nak cari kawan baru...:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...