In the name of ALLAH, the Most Kind, the Most Merciful.

mY b0nDs~

Thursday, August 27, 2009

~s0fea zara~

last friday aku duk umah akk aku,,
nk blk jelai,,

so,pas abes kls ari kamis mlm 2,harris dtg amek kt baiduri,,
tp b4 2 die smpt sesat lg g ke mawar,,
pastu xjmpa baiduri plak,,
haha aku nk bg direction pon bukan tau sgt,,
ngntuk2 aku tgu,, 
seb baek jmpa gak akhirnye lam kul 12 lbh bru la die dpt fetch aku,,

so,g la ke umah kakteh~
smpi2 je abg zahir da tgu da,,
kakteh da tdo,,
s0fea pon tdo lam buai,,
skali tgk ats meja ade lauk daa,,
rupa2nye diorg xmkn lg,,
abg zahir ajk mkn,pe lg,lauk pon cam bez je,maka duduk la aku kt meja mkn,,
bselera btol harris n abg zahir mkn,,
lauk ketam msk l0mak ciliapi + bawal msk merah,,
peh,bez wa ckp lu,,
kbtulan prot aku agk mndidih msa 2 xmkn berat lg,,
almaklumla kls smpi mlm,,,
da kenyang,relek2 jap,tetibe s0fea bgun la plak,,,

igt nk tdo la pas lepi2 2,tp da s0fea bgun,kne la stay up jga die,,
sian akk aku nk keje sok pg nye,,
so aku tlg la jga,,sudahnye s0fea bjaga smpi kul bape tah,,
da tekelip2 mata aku melayan minah kecik nan sorg 2,,
beguling2,tegolek2,,
2 klu da pndai jln nnt xtau la,,

dlm kul bape tah,aku da ngntok sgt,ttbe s0fea merengek,akk aku bgun susukan,n jga die,,
aku pon tdo la ngn besnye,,
sok pg nye akk aku kjut bgtau waktu2 mkn si s0fea b4 die g keje,,,
aku pon kta hmm yela2,,
ngntok btol,,,stat dr 2 la aku jd mak smntara @ baby sitter,,
bg mkn,mndikn,lyn diie main2,tdo kn die,,,
hehe sronok gak tp agk letey la,,

tghari 2 aku mskkn bubur utk die,,,
b4 bg mkn,aku mandi kn die dlu,,
sukenye die dpt men air,,
plup...plup...plup.......
pstu bg la s0fea mkn,blend bubur,suapkn,..comel je hehe,,
byk gile die mkn,,mst sdp sgt busu(aku la 2) die msk,,
hehe,,pastu biar die maen2 die pon tdo,,
masok la buai,,ngn aku2 skali tdo,,
haha akk aku sek2 kol tya pe jd kt ank die,,
haha ank die sronok2 je mkn tdo mkn tdo,,
haha,,bess gak jga baby cume letey jela,,

jom neng0k gambo sofea tdo~
aku z0om dkt2,,haha~
 
siap ngn baby bear die lg,,haha~
 
haa ni la ropenye dr jauh,,lena je tdo,xprsn busu die amek gmbo,,

ringan je sofea ni,,berat da turun,,sian die~
haa,sng je kn jga die ni,,hehe bez lak 2,,
aku mang sonok je jga die,,die bkn nages2 sgt pon,,
die juz xley xde org dpn mata die,,
sbb 2 aku susah sket nk msk,,
ngjuk die aku letak lam walker,pastu g aku g msk,,
die dtg dapo cr aku dgr bunyi2 kt dapo,,
pastu die wat muka sedey,,pujuk je la,,

akk aku blk ptg 2 aku da siap mndikn si s0fea ni,,
da wgi2 da b4 serah blk jwtn smntara aku 2,,haha

mlm2 akk aku aja s0fea bc niat sahur,,hehe mcm la die ley ikut,,
ckp pon bunyi tetetetetete + nenenenenenenene + papapapapapapa je hehe~
esoknye bgun sahur,igtkn nk gerak ke jlai dlm pas subuh,,
last2,dlm kul 103oam bru gerak,,
aku pon siap2 n siapkn si s0fea,,pastu gerak ke jlai,,

b4 gerak,cam biasa la sesi fotografi dolu~

haa ni die s0fea ngn busu die,,tgk la bju die,,hehe~

da xsaba nk blk jelai la 2,,xsbr nk jmpe nenek n atok die,,pis~

so,aku nk end kn post ni takat ni la ye,,
rasa cam nk tdo plak ni,,
slmt bpuasa,,
chiaoszzz~

1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...